GamzeElifAliEren Bugün doktora gittim boğazımdaki sağ taraftaki lenf bezi şişmiş antibiyotik verdi hamileyken kullanan oldu mu gebeliğimin 26+2 haftasındayım
Tugbamete GamzeElifAliEren zaten hamileyken sadece penisilin grubu anbiyotik kullanabiliyorsunuz muhakkak bol suyla alın bende diş hastanesinde çalışıyorum gebelere yazıyoruz
asminko345 GamzeElifAliEren 3 günüm bugun canım bende kullanıyorum dişimde enfeksiyon 8 ine gidip dişini yaptırıcam canım
Deniz21 4 gündür kullanıyorum canım. 35+5’iz bizde. Çok kötü soğuk almıştım, zencefil tarçın, nane limon, süt bal ve antibiyotik ile ancak toparlandım. Geçmiş olsun bu arada Allah şifa versin.
elifiii n@GamzeElifAliEren#2345695 32. haftamda diş çekimi öncesinde 7 gün boyunca 1000 lik sabah akşam kullandım. Enfeksiyonu önlemek daha mühim, bol bol su içmeye çalışın.geçmiş olsun.
Esmerveee Ben de 36. Haftadayım idrar yolu enfeksiyonu olmuşum erken doğumu tetiklediği ve bebeğe bulaşma ihtimali olduğu için başladım bu ilaca çok sancım vardı Allah hepimize yardım etsin 🤲