Depend rahat aslında ama doğumdan sonra kontrol ediyorlar alttan muayene de mecburen yandan yırtmak zorunda kaliyorsunuz ve boşa gidiyor yandan cırtlı hastane bezi daha mantıklı birde doğum şekline göre değişiyor mesela benim çok dikisim vardı depend eve gelip taktik ama terletti dikislerim ödem yapmıştı zaten ped falan asla takamiyordum büyük sargı bezlerinin arasına pamuklar koyup onları kullandım öyle rahat ettim