37+5 haftalık hamileyim. 20 ocakta sezeryan günüm var. Ama bugün akıntım çok fazla sümüksü şeffaf akıntı doğum belirtisi mi nişan dedikleri şey mi acaba. Sezeryan günü gelmeden sancı tutacak diye korkuyorum. Böyle şeffaf akıntısı olup doğuma giden var mı