Bal karabiber karıştırıp yedim, ıhlamur içtim, taze zencefil kaynatıp bal limon ekledim. Bitki çayını çok abartmıyım diye de ılık suya limon sıktım içtim. Gece zeytinyağı içip yattım. Bir de kendi yöntemim olmakla beraber portakallı olips sanki beni rahatlattı 😂