39+1 deyim 37 den itibaren her hafta çatı muyanesi oluyorum 2-3 cm lik açılma var dedi her defasında bugün ki çatı muayenesinde 1 saat sonra falan birazcık pelte gibi pembe tonunda bişi gelmiş doktor kanama lekelenme olabilir diyordu ama ilk defa böyle oldu nişan mıdır acaba?