Elzsy2023 esapmaz değerine göre kimyasal olabilir. İki günde 2 katı artması lazım. Yani 8.01 de 134.84 gibi bir değer. Sonra X2 diye devam eder. Ama hastahaneye gitmeni öneririm. Dış gebelik ise müdahale edilmesi gerekir, risklidir
Elzsy2023 esapmaz dert etme. Benimde ilk hamileliğim kimyasal gebelikti. Vücuttan hızlı atabilmek içim bana ilaç vermişlerdi. Kendiliğindende oluyordu. Şimdi 2.kez hamileyim bir sorun yok şükür. Genellikle çoğu kadında oluyor kimyasal gebelik. Bi hastalık değil🌸