Esra-50 Kızlar doğum öncesi rapor alıp ücretini alan oldu mu benim raporum da bitiş tarihi olmadığı için şirket onaylamamış ücretini alamadım alan varsa eğer nasıl aldı yardımcı olabilecek var mı
Sirkelimon Esra-50 doğurduktan sonra raporu bir kez daha onaylatıyorsunuz şirkete gönderiyorsunuz onun ücretini de e devlette görürsünüz yatar. Yani ilk rapor doğuruncaya kadar yatmıyor
Esra-50 Sirkelimon toplu şekilde yani doğum öncesi 8 haftanın ücretini doğum yapınca mı alınıyor öncesinde ay ay yansıma olmuyor mu
Esra-50 Sirkelimon doğum yaptı belgesi olunca mı onaylanır peki biraz çok soru sordum kusura bakmayın kimisi yatmaz gibi şeyler söyledi de