Hatijes38 ben de 30. Haftadayım. Bu zamana kadar çok iyi geldiğimi düşünüyorum çok şükür hiç bulantım olmadı kanamam vs olmadı, her hamile gibi sağlıklı beslenmeye çalışıyorum sadece başka ekstra yaptığım bir şey yok vitamin takviyelerini de düzenli kullanıyorum. Ama artık yavaş yavaş zorlanmaya başladım ağrılar, gece uykularının düzensizliği beni yormaya başladı. Erken doğsunlar istemiyorum tabiki ama bir an önce şu 6-7 haftalık süreç geçsin istiyorum kısacası zaman hızlansın istiyorum ☺️ inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi.🌺 Bir yandan da heyecanlanıyoruz eşimle birlikte nasıl olcak nasıl yapıcaz çevremizde hiç ikizi olan da yokki sorularınıza cevap bulabilelim ama olsun yeterki sağlıkla dünyaya gelsinler bir şekilde tecrübe kazanıcaz. Size de şimdiden kolaylıklar diliyorum inşallah en sorunsuz sıkıntısız şekilde geçirirsiniz. 🌸