anneb Kızlar merhaba 39 haftalık hamileyim. Çatı muayenesinden sonra nişanım geldi. Ama sancim hala yok. Normal doğum yapabilirsin dedi doktor. Ben de normal istiyorum. Sizce doğumu başlatmak için neler yapmalıyım? Bir cm açıklığım var.
Fatmasnny anneb Benimde yarın Çatı muayenem var. Burada yazılanlara göre hurma, bol yürüyüş, birde ahududu yaprağı çayı öneriliyordu. Hurmayı 3-4 gündür yiyorum ben. Çaya yarın bakacağım
2802amine anneb Valla ben tam muayene ettiremedim kendimi cnm çok yaniyodu doktor catin müsait gözüküyo dedi Ama sancini bekle dedi ve yalancı sancı bile yaşamadım doğru düzgün sancim gelmiyo bende çaresizce bekliyorm😔
anneb 2802amine sizin kaç haftalık acaba. Benim tam oldu muayene ama hala sancı yok merdiven inip çıkıyorum. Squat yapıyorum ama yok yok yok