Minesyankk Hamile olduğumu bilmeden doğum kontrol hapı kullandım .. Doktor ya aldıracasın yada sakat olma ihtimali var diyor 🤦🏻♀️ Ne yapmalıyım bir fikirrrr🤧
minikprens_71 Minesyankk aldırma bence. Sakatta olsa senin bebeğin. Sana hediye olarak verilmiş. Bunun vebaline girme. Hem ne belli rabbim istemedikçe hiçbir şey olmaz. Peygamber efendimiz (s.a.v) bununla ilgili namaz kılınabilir demiş. Kuran’da da geçiyor bu. Namazını kıl duanı et bence. Böyle bir günahla diğer tarafta nasıl hesap verirsin? O senin evladın. Kıyma canına. Bi kürtaj videolarına bakmanı tavsiye ederim🥺
Buse1994 Minesyankk çok saçma ne alaka yani bendede aynı şey oldu hamile kalmışım haberim yok doğum kontrol kullaniyordum kullanırken kalmışım sadece kanamam açıldı ben adet oldum sandım çok şiddetli geldi kanama megerse dusuk tehlikesiymis ben bunlari doktoruma soyledigimde zaten sorunlu bir gebelik olsaydı bebek düşerdi ama gayet güzel bir gebelik dedi ve şuanda 38 haftaligim
Kleopatra- Minesyankk Bilmeden olan birşey, bence aldırmayın derim. Sonuçta öyle olup da sapasağlam doğan bebekler de var. Yada tek bir doktor da kalmayın başka iyi bir doktora daha danışın derim. Belkide sizin doktorunuz yanılıyordur, bilemezsiniz.
Minesyankk Buse1994 Bugün başka doktora da gidecem bakalım oda diğer doktor gibi mi diyecek bende çok araştırdım normaldir falan yazıyodu bu doktor neden bana böyle birşey dedi anlamıyorum
Babykalamar Aldirma bence sagliksiz bir bebekse inan o dusuyor vucut atiyor onu zaten belki ictigin haptan allah korumustur bile onu bilemessin sebebi sen olma