Ben de boş gebelik yaşadım. Şuan hamileyim. Allah bu günlerinizi unuttursun. Sizi çok iyi anlıyorum, insan üzülüyor. Ama geçiyor. Arveles içtim ben sonrasında. Benim kanamam belki 25-30 gün sürdü. Kendinize iyi bakın hep. Sıcak tutun o çok önemli. Antibiyotik verecek kullanın o da çok önemli. Allah şifa versin