baslnhan Kuzenim kullanıyor yeni aldı 6-7 ay oluyor hatta bugün konuştuk süpürgenin asla çekmediğini söylüyor hiç bir tıkanıklık vs yok filitresi yeni ve temiz hiç memnun kalmadı boşuna kolumu yoruyorum dedi hatta.
Bende Karaca’nın hiç bir ürününü beğenmiyorum sürekli arıza veriyor , tekstil ürünleri söküldü hep ama arkasında da durmuyorlar.
Dyson kablosuz kullanıyorum , kablolu olarak Arnica kullanıyorum ikisinden de gayet memnunum.
Onun dışında Philips marathon bakabilirsin 🌸