ICY Merhaba, hormon testi yaptırdım. Normalde 5.18-26. 53 olması gereken Prolaktin değeri bende 53.53 çıkmış. Bu şekilde sonucu yüksek çıkan oldu mu nasıl bir tedavi uyguladınız. Bir de hamile kalmanız ne zaman oldu? Yardımcı olabilir misiniz?
Nazlimom ICY benımde 48 di dostinex ilaç kullandım 2. Ayda hamile kafanıza takamamnız gerekiyor stres yapınca olmuyor malesef doktor kafandan at hamile kalma düşüncesini demişti bana ve bitkisel şeyler kullanmayın doktor bi hormonu onaralım derken diğeri bozulur demişti zaten ilaç cok etkili bence
fbulut97 ICY canım bende de aynı çıktı doktorum 2-3 ay gebelik deneyin olmazsa ilaca başlarız dedi ve korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım. Stres yapma doktorunu dinle olumsuz şeyler düşünme🙏
Sinem0135 ICY kuzum benimde yüksekti doktor bir ilaç başlattı hafta da 2 defa içiyordum ilacın yarısını içiyordum sadece . İlaca başladıktan 3 hafta hamile olduğumu öğrendım . Prolaktin hemen düzelen bir hormon takma kafana kuzum . Sadeve bu aralar fazla süt ürünleri tüketme azalt . Hatta sana söyle söylim . Kanı vermeye giderken evde göğsünü ellemk bile o değeri etkiliyor
ICY Nazlimom İnşallah bende de o şekilde olur kafamdan atmaya çalışacağım bebek düşüncesini. Bitkisel ürünler kullanmıyorum hiç. Umarım bende de tedavi olumlu sonuçlanır
ICY fbulut97 İnşallah, kafama çok takan biriyim o da beni etkiliyor ama düşünmemeye çalışacağım artık
ICY Sinem0135 ay inşallah bende yüksek çıkmış diye ağlayıp durdum evde :) Süt ürünlerini severim ama dediğiniz gibi azaltacağım bu aralar. Bende hemen hamile kalabilirim umarım
Sinem0135 ICY kuzum Zatwn stres yapınca insan kalamıyor . Ben kürtaj oldım .3 ay korundum . Korunma sürem bitince her ay hamile olacam diye beklerken kalamıyordum. Bu süt hormonu öğrendım . Bana blr rahatlık geldi . Zaten hamile kalamam düşüncesine girdim . Çünkü düşmesi lazımdı bu kadar erken de düşeceğini sanmıyordum . Sonra hamile olduğumu öğrendım . Sende en kısa sürede güzel haberler alırsın inşallah canım. İlaçlarını düzenli kullan hemen düşer inşallah
ICY Sinem0135 İnşallah haftaya salı günü gideceğim sonuçlarımı göstermeye, bugün adetli olduğum için alttan muayene yapamadı doktor. Haftaya hem muayene olur hemde sonuçlarıma göre ilaç verir. İnşallah bende güzel haberler alırım canım. Çok teşekkür ederim rahatlattın beni 😇