Ben de 8 haftalık hamileyim. Kahverengi lekelerim oldu. Bebeğimin durumu iyi çok şükür ama önlem amaçlı progestan kullanıyorum. 3 güne bir de düşük önleyici iğne yaptırıyorum. Doktoruma lekeyi gösterdim. Gebelikte ağrı ile eşlik eden lekelenmeler bizim için düşük tehdidi olarak algılanır dedi. Ama asıl korkutan renk parlak kırmızı renkteki lekeler dedi. Boş sıvı tüketmemi önerdi günde 3 litre su mutlaka tüketin. Umarım bebişimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız🙏