Biraz evvel aniden şiddetli bir kusma yaşadım . İç camasırıma bir liradan birazcık daha büyük ebatta ıslaklık oldu . Arkasında da idrara çıktım . Şimdi bu gelen neydi arkadaşlar 🥺daha evvel 17.haftada aniden suyum gelmişti . Ama o bildiğin bardaktan boşalır gibiydi . Şimdi ben idrarı mı kaçırdım dersiniz? Gelen su 2-3 damla kesedeki su olabilir mi ?Of gerçekten bıktım şu kusmaktan kasılıp kalıyorum. Ne kadar karnımı tutsamda kasıklarıma kadar geriliyorum .Var mı benim gibi kusarken ıslaklık gelen ?