Hanımlar merhaba ben cuma günü hamile olduğumu öğrendim pazar günü tekrar kan verdim değerim %66 artmıştı ufak ufak kananmam başlamıştı açık pembe kahverengi pazartesi doktora gittim yerleşiyor olabilir dedi progestan verdi bugün tekrar kan verdim ve 72 saat oldu pazardan bu yana değerim 2.5 kat artmis doktor artışın çok güzel dedi muayene etti şuan muayenede görünen hicbirsey yok dedi ama şuan regl yaşıyorum gayet ben kimyasal olsa düşer diye biliyorum değer benim güzel bir şekilde artıyor dış gebelik olsa benim hiç ağrım filan hicbirseyim yok resmen kaldım böyle korkuyorum kötü bişey olucak diye cuma tekrar kan verip kontrole gidicem