Gzdenur Ben üç doktora gittim ikisi %90 kız dedi 17haftalıkken biri kıza benzettim dedi kesin kızdır o zaman değilmi yarın kontrolüm var yarın ne diyecek bakalım ayrıntılıya giricem yarında
Rabiaydrm rodin123 benimde Şubat'ta geliyor hayırlısıyla kızım ama cinsiyeti değişir mi dige çok düşünüyorum
Tugyal Elifoo ikili test ultrasonla bakıp ölçüm yapıyor hesaplama yapiyo. O sırada hesaplarıma göre kız dedi dr.