Tiiffany melekkalp227 suyun fazla olmasını şekere hemen yada kötü seye baglanıyor ama doktorumda demişti bana bazen genetik olabiliyor diye. Benımde fazlaydı bi sıkıntı olmadı dogunca
2022bebeki melekkalp227 Şeker değil beslenmeyle de çoğalır. Karbonhidrat, şeker,meyve, ekmek, çikolata, Hamurisi yiyorsaniz etkili suyu artirmada
Sevl Benimde çoktu 24. Haftada hatta en üst sınırdaydı şekerimde normaldi doktor kesinlikle beslenmeyle alakalı olmadığını söyledi ben çok tatlı çikolata yiyen biriyim hiç kesmedim hatta daha çok yedim beslenmeyle ilgili değil diye 29. Haftamda suyum normaldi tuhaf