gzmwe Kızlar bu hastaneye giden var mı aranızda. Doğum ücreti ve muayene ücreti için hastaneyi aradım ama telefonda bilgi veremiyoruz dediler
Nurr_22_22 gzmwe Fatma hanıma. gidiyorum mavi hospitil da 315 TL Di yılbaşından önce muayene ücreti şimdi değişti mi bilmiyorum. haftaya kontrolüm var doğum da 6500 du oda arttı mı bilmiyorum benim doğumum şubatta gidince konusucam
Zehra_2 gzmwe benim sadece doğumun orada olacak Ahmet Bey o hastane ile anlaşmalıymış bana sezeryan 6 normal 8 dediler ama Ocak zamlarının daha gelmediğini söylediler kontrole gittiğim zaman tekrar soracağım
gzmwe Nurr_22_22 bende Fatma hanıma gidiyorum benimde Nisan da doğum. Geçen gün merak edip aradım Ocak zammı gelmiş mi diye ama telefonda bilgi vermediler
Nurr_22_22 gzmwe 34+4 haftalığım 8 haftalıkken başladık Fatma hanıma çok memnunum ilgisi alakası çok iyi güler yüzlü ve detaylı uzun bakıyor baştan savmiyor çevremdeki tavsiye üzerine gitmiştim bende memnun kaldık 🌸
Nurr_22_22 gzmwe evet sezeryan olarak konuştuk şimdilik basur sorunum var çatı muayenesinden sonra kesinlesecek 😊
Nurr_22_22 gzmwe kuru kayısı incir tüket kendini zorlama dedi aslında hiçte zorlamsdim ama nasıl oldu anlamadım da eğer normal doğum. yaparsan dışarıya fırlama ihtimali var doğum sonrası zorluk çekersin dedi tabi karar yinede senin dedi
Nurr_22_22 gzmwe son ayda çıktı nasıl oldu anlamadım bile muhtemel kan basıncı yükseldiği için oluyormuş öyle dedi sağlık ocağı ebesi
gzmwe Zehra_2 Ocak zammına göre 14-15bin civarı olur o zaman çünkü çoğu hastaneye neredeyse %50-%75zam yapılmış
Nurr_22_22 Zehra_2 Eylül ayında arkadaşım da doğum yaptı mavi hospitil da sezeryan da normal de 6500 dediler sadece mesai saatleri dışında doğum olursa 1000 TL mi 1500 TL mi ne ek ücret alıyoruz demişler mesai saatlerin de sezeryan oldu 6500 ödeyip çıktılar