Aysesiz Bu tedavinin 2. Ayında hamile kaldım size söyleyeceğim tek şey asla kafaniza takmayın klişe gibi gelecek ama kilit nokta zaten burası ilk ay kendimi yedim resmen afedersiniz birliktelik bile bebek için oldu resmen günleri saydım ama ikinci ay hiç takmadım rabbime bıraktım mucizemin zaten bana geleceği tarihi rabbim yazdı ve ben ne yaparsam yapayım bunu değiştiremem dedim ve 2. Ay hamile kaldım 😊 test en erken 14. Gün yapılması gerekiyor ki bende 14. Günü yapmıştım ve öyle öğrenmiştim 😊 rabbim inşallah size de bu ay nasip eylesin 😍