Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim normalde özel takipliyim ama detaylıyı devlette yaptırdım doktor baktı ama ben bebeğimi göremedim tek ekran vardı doğru düzgün bilgi bile vermedi renkli zaten yoktu onu geçtim bi ultrason fotoğrafı bile yok e nabızdan bakabilirsin dedi girdim hiçbir şey anlaşılmıyor çok moralim bozuldu ilgi alaka sıfır gerçekten