Sevgili anneler ben şehir değiştirdim izmirde ilk muayenemi oldum dün, 34+0 da 2250 gram 42 cm dedi, boyu uzun olcak heralde bacakları uzun vs dedi ama burada bakınca küçük geldi bana, kilosu da haftasıyla uyumlu güzel dedi ama kafama çok takıldı zayıf küçük kalmış diye siz ne düşünüyorsunuz