Merhaba arkadaşlar 9 haftalık geleyim 2 haftaya yakın bulantilarim var dün sağlık ocağında ilaç yazıldı prilam adında eczacı gece yatmadan hemen önce aç karnıma icmemi söyledi. Buda bana biraz saçma geldi dün gece içtim ama bulantı hala var. Sizler nasıl kullanıyorsunuz ilacı ?