Cano42 canım benimde yumurtlama zamanı batmalarım vardı gittim doktora yumurtladığın zaman olur demişti birde bende kist vardı önemsizdi ama doktor önemsiz ama oda yapar demişti yani normal yumurtlama zamanında öyle batmalar ama en iyi sonuç adet geciktiği zaman çıkar. Biliyorum beklemek çok ama aklından çıkar, strestende olmuyor inan