Sila66 Elif_serenay11 benım de kızım olucak kız bebek genelde sol tarafda oluyor ya öyle tahmin ettim
Bebegim234- Kızlar baka bilirmisiniz? Lutffeennnn. İnşaallah bebeklerimizi sağ salim kucagimiza aliriz.
Bebegim234- Kızlar bebek sol yumurtadan yaranmis. Kalp atışı 9 cu haftada 167. Açaba cinsiyyeti ne ola bilir?