Betus0 Merhaba kızlar, 5 günüm kaldı reglimde ve bugün erken gebelik testi yapiyim dedim ama sizce çok mu erken çıkmayadabilir mi?
Oznur_ece65 Betus0 Kendini umutlandırma canım bekle geçmesini şimdi yaparsan negatif çıkarsa üzülürsün ister istemez sıkıntı olur insana. Yine de sen bilirsin hakkında hangisi hayırlı ise o olsun inşallah canm 🤲😊
Betus0 Ve dünden beri dizlerim çok ağrıyor ama normal değil baya ağrıyor bu da bi belirti olabilir mi acaba
Oznur_ece65 34ilayda psikolojikmen de oluyor o ay adet günüm geçti test yapayım hamileyim kesin düşüncesi oluşur aklımızda bende de olmuştu bir kaç gün daha bekle olmazsan tekrar yaparsın veya doktor yada aile hekimine danışırsın umarım gerek kalmaz bunlara 😊🤲
34ilayda Oznur_ece65 ya 9 aydın bekliyoruz inşallah buna ümidim yine kırılmaz canım ikizlerim vardı öldüler daha hamile kalamadım o zamandan beri
Oznur_ece65 34ilayda başınız sağ olsun.. Allah büyüktür bende 1.5 yıldır bekliyorum Allahtan ümit kesilmez sık sık düşünerek psikolojikmen sıkıntı oluyor buda olmamasına neden oluyor umarım en hayırlısı senin olur 🤲😊