Baby235 Arkadaşlar merhaba, bir sey sormak istiyorum. Benim 32.haftam 15 tatilin ilk günü pazartesi baslıyor. 15 tatilden sonra çalışmayı düşünmüyorum. O iki haftayı dogum dan sonraya aktarabiliyor muyum yani 15 tatil bittikten sonra 34.haftada calısamaz raporu alabilir miyim birinci sorum. İkincisi de sistem kendisi hesaplama yapıp bana iznimin bitiş zamanını söylüyor mu ya da kim söyleyecek kendimi ayarlamam adına tesekkürler simdiden.
123gebe Baby235 bende öğretmenim şöyleki siz 32. Haftada çalışabilir raporu alabilirsiniz sonrasında isterseniz 37 ye kadar istediğiniz bir zamanda çalışamaza çevirebilirsiniz. Kullanmadığımız haftalarınızda doğumdan sonraki 8 haftaya eklenir. Doğumdan sonrada toplam ne kadar izninin olduğu verilen raporda yazıcak herşeyi doğum tarihi belirliyomuş çünkü
Siem24 Baby235 32. Haftanız 15 tatilin ilk gününe denk geliyorsa siz çalışabilir bile alsanız o iki haftayı aktaramazsınız çünkü zaten tatildesiniz öğretmenlikte 15 tatil ve yaz tatiline gelen haftalar aktarılmaz
Babytwo2 Baby235 e nabızda kaçıncı haftada olduğunuz yazıyor hocam , o yüzden 15 tatilin ilk günü 32. Hafta izninizin başlaması gerekir . Bu dediğiniz ancak doktorun sizi şuan 30 göstermesi ile olabilirdi ama şuan sistemde 32 olmuşsunuzdur
123gebe 123gebe bu arada bende 34. Haftama giricem 32 de çalışabilir raporu almıştım 33 te nst de çıkan sancılardan dolayı çalışmazsan iyi olur dediler ve raporum çalışamaza çevrildi doğum olduktan sonra doğum tarihine göre haftalarınız hesaplanıp devlettende para yatıcak ona göre çünkü
Baby235 123gebe yani 32 de çalışabilir raporu alıp onu 34.haftada calısamaz raporu olarak degıstırırsem 15 tatildeki 2 hafta dogum dan sonraya aktarılır degıl mı?
Elifcikk Ben aktarabilirsiniz diye biliyorum, 32de mutlaka çalışabilir raporunuzu alın ben yanlış yönlendirmeyle 32. Haftamda doktora gitmemiştim, çalışabilir almadığım için doğum sonrasına aktaramazsın dediler bana
Baby235 Arsev123 benim okul müdürüm 32.haftada çalışamaz raporu getırmemle 34. Haftada getırmez arasında bir fark olmadığını 15 tatilde calısmadıgımız İcin her halükarda aktarılmadıgını soyledım. Ben bu pazartesi calısamaz raporu verecegım.
Arsev123 Baby235 Azkaban Morning-star anladım teşekkürler arkadaşlar ben hep diğer türlü hesaplamıştım kötü oldu. Peki 32. Haftada çalışabilir raporu aldıktan sonra başka bir sebeple bir kaç günlük raporlar alırsak bu süreler de mi doğum sonrasına aktarılmıyor ?
Azkaban 15 tatilde fiili çalışma olmadığı için izin aktarılmıyormuş. Bende de aynı durum var idarem bu şekilde bilgi verdi.
Baby235 Arsev123 hocam aktarılamama sebebi 15 tatil oldugu İcin raporda alsanız ıdare onu işlemez bence tatilde gözüktüğünüz için
Hilalmvc Yaz tatili ve 15 tatil için gecerlı değil bunlar çünkü çalışmıyoruz tatildeyiz. Bundan dolayı da yanıyor
Babytwo2 Hilalmvc e nabız da akıllı asistana girin . Sağda çıkan yeşil kutucuğun el alttakine tıklayın hocam . Aile hekiminiz giriyor