Sulesulee benim de iki gündür öyle sık sık olur geçerdi iki gündür geçmek bilmiyor ağlayacagim artik. Interntten baktm kolonya ve kara biber karışımı iyi geliyomus. Makyaj pamuguna kolonya döküp üstüne bolca karabiber serptim. 4 tane pamuk yapıp alnıma dizdim biraz önce denedm 10 dk falan ne kadar dayanirsan tut istersen üstüne tülbent gibi bişey bagla kalsın öyle baya yakiyo ama bir nebze de olsa rahatlattı dene canım sende. Birde enseye buz koyunca iyi geliyomus onu denemedm