emine87 benimde aşağıda 18.haftamda lekelenmem oldu daha sonra 22.haftada.Progestan kullandım 32.haftaya kadar, harici hep yattım aşağıya eğilmek yukarı uzanmak ve ani hareketler yasaktı.Sizde dinlenin bolca ayaklarınızın altına yastık koyun geçen hafta çatı muayenem vardı doğum genelde sezeryan oluyor doktorumda öyle konuştu.Rahim ağzını komple kapatmadigi sürece de pek sıkıntı olmuyor diyorlar.Allah korusun bebislerimizi 🤲