deniz2019 aşağı yerleşimli dedi hep ben açıkcası o zaman hiç anlamamıştım ne olduğu da burda yazılanlardan sonra anlamıştım doktorum hep şey derdi kanaman olursa hiç vakit kaybetme hemen hastaneye gel diye. Son haftalara geldiğimde sordum normal doğuma engel mi bu dediğiniz şey dedim o da alttan bakıp tam sınırda sıkıntı olacağını düşünmüyorum demişti artık nerde olduğunu inan bilmiyorum 😊