Mustafayigitvebeytugannesi bus_ ben 1 defa boş gebelikten kürtaj oldum 4 ay sonra tekrar hamile kaldım.
arirangg bus_ Kürtaj sırasında enfeksiyon kaparsan tüplern tıkanma, rahimde yapılıklık olma gibi riskleri var
Leilam Bende kürtajdan sonra rahim yapışıklığı oldu ve 7 ay adet görmedim en son film rahmi çektirdiler yapışıklık olduğu ortaya çıktı ameliyatla açtılar 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür.