mekselinaa teşekkür ederim canım Allah sanada nasip etsin inşallah 🙏🏻
Ben devlette yaptırdığım için prosedür biraz uzundu.. Ama özele göre daha maliyetsiz tabi..
devlette infertilite bölümüne randevu alıp gidiyorsun çocuk istemi sebebiyle.. bi evrak veriyolar orda hersey yazıyor bunları tamamla gel dosya açalım diyorlar. İstenilen tüm tahlilleri yapıyorsun sen ve eşin sonucları götürüyorsun dosya açıyorlar sağlık kuruluna veriyolar 1 ay içinde rapor çıkıyor zaten.. ilaç raporu alıyorsun İğneler pahalı olduğu için 2.500 lirayken 500 600 gibi bi fiyata alabiliyosun.. Sonra Adetin 3. Günü cağrıp ilaç tedavisine başlatıyorlar yumurta büyütme iğnesi veriyolar her gün kendin vuruluyorsun. 2 günde bir ultrasona çağrıyolar kontrol için belli bi büyüklüğe gelincede en son çatlatma iğnesini yap diyorlar 36 saat sonrasında da Aşılama gerçekleşiyor.. o işlemde 5 dakikalık basit bi işlem 😊
Özel de hem ilaç parası hem aşılama parası 10 bin lirayı buluyormuş ben o yüzden önce devleti denemiştim.. :)