Derya2209 Arkadaslar merhabalar Ben suan 10haftalik hamileyim 3kayip yasadim…6ay önce de 22 haftalik dogum yaptim. Riskliyim.. Pazartesi serklaj icin ön konusmam var.. Ara sira kanamam bile oluyor.. Sorunun su.. Benmi abartiyorum.. Millet beni yemege cagirmasi gerekken bu Halde. Kayinbabam agzinla yarin yemek yapta yiyelim dedi. et sote cacik pilav istedi birde. Inanamadim kulaklarima… Doktorum daha dün bana evden bile cikma suan derken bunlarin yapmasin normalmi? Kaynanam desem surat bi karis. Bana Stres sadece ya…
1Gunes Derya2209 kuzum uygun bir dille eşinle konuş ve yapma riskli durumun varken kimse senden bebeğinden önemli değil. Yemek isteyen kendi yapsın yesin.
1anne2bebek__ Derya2209 eşinle konuşmalısın bu tavırlarına fırsat vermelerine izin vermesin. Bişey diyemiyorsa. Sen kusura bakmayın bana yasak sizin beni çağıracağınız hatta yapıp getireceğiniz yerde benden mi istiyorsunuz de. Çekinme senin canın senin yavrun onların midesinden suratından çokkk fazla önemli
Derya2209 Kendi ailem cok kizd yapma dediler hepsi… Esim bisey demedi birsey desem asilcak surat biliyorum hanimlar…
Burcu_asf Derya2209 istediği kadar asılsın suratı o acıyı senle birlikte kim çekiyor bir baba olarak eşinin bunu düşünmesi lazım eşinle konuş baktın olmuyor riskim var baba yapamıyorum kendime bile yemek yapamıyorum maalesef siz yaptığınızdan bana da getirin de 😕 valla anlamıyorum böyle düşüncesiz insanları
Serpilali01 Derya2209 aman asılsın suratları nolacak valla hiçbirşey senden ve bebeğinden önemli değil onların suratı asılacak diye oldu herşeyden vazgeç yani ne saçma valla eşine söyle falan diyenler olmuş ama bence direk Kayinbaban olacak adama söyle benim bebegimin durumu riskli malesef yapamam diyeceksin ki bir daha bunu yapmasınlar
Minmini Sabaha kadar asılsın suratları, seni düşünmeyeni sen de düşünme, yeter bunların kaprisleri artık ya şuralarda okuyorum da sinirden patlıyorum. Kendini de evladını da ezdirme ne halleri varsa görsünler vicdansızlar.
Mrvinl Ne kadar düşüncesizlik Allah ıslah etsin inanamadım okuduklarıma 🤦♀️ sakın yapmayın hatta gelsinler size yapsınlar yemek diyeceğim ama laf sokarlar sizi üzerler boşverin. Daha önce üç kayıp çok üzücü bi durum şimdi de riskli bir gebelik asla yerinizden bile kalkmayın lütfen hiçbişey sizden ve bebeğinizden önemli değil sadece tuvalete kalkın kendi evinize bile yemek yapmayın eşinize de izah edin surat asarsa da assın bu ne sorumsuzluk böyle tövbeler olsun. Aileniz yakında ise gelip size yardımcı olsunlar yemek vs
Derya2209 Mrvinl ailem cok yakinimda degil.. Insan derdiki kizim Ben gelince yapardim yemegini sen yapma…sadece düsündüm sabaha kadar benmi abartiyorum normalmi bu olan suan. Soktayim inanin
Sureyya1 Derya2209 hic normal degil kocanizla konusun olmadi gebeliginizi annenizin yaninda gecirin bence bu ne dusuncesizlik ya
Derya2209 1anne2bebek__ cok haklisin Ben onu isterdim iste..yapip getirin beni cagirin… Kendi annem yapma etme elleme otur der. Ordada kalkip yardim ediyorum yapma etme demez..kendi canimin istedigini bile yapmiyorum evde Ben. hemen bi corba yada makarna hizli bi cesit yapip yiyorum… Inanin
1anne2bebek__ Derya2209 inanırım insan yavrusu söz konusu olunca ne yapacağını şaşırıyor. Boşver sen valla doldurmak da istemem ama ben olsam akşam gelirlerse bir makarna bir hazır çorba koyarım önlerine mis gibi yemek otursun yesinler şükretsinler. Edepsizler. Sinirlendim valla. Kendilerinin bi başı ağrısa ahhh tansiyonum ah ölüyorum bize gelince ses yok
Huriyemdk Yaşlı insanlar biraz anlamıyor düşünemiyor vs siz hemen deseydiniz riskliyim baba biraz bebek büyüsün yatıp dinlenmem lazım biraz büyüsün ilerlesin gebelik tabi yaparım gelirsiniz deseydin yalandan 🤦♀️😂
Nedime54 Derya2209 doğum yapıp eve tek başına ddönmek ne kadar ağır bir travmadır anne olmaya uğraşıyorsunuz bebeğinizi korumaya uğraşıyorsunuz eşinize tatlı bir dille anlatın defalarca kayıp yaşadım bunu da kaldıramam lütfen diyin onlar bana baksın ki biz anne baba olalım diyin misafir kabul edemem kusura bakmayın sen de ailen de diyin ama çok tatlı bir dille söyleyin çünkü erkekler kendi ailelerine bişey söylendiğinde ters algılamaya çok müsait biz de ailemizi genişletmeye uğraşıyoruz diyin karnımdaki de can benimki de can anne baban da yapmasın sen de yapma lütfen bana yardımcı olun diyin baktınız olmuyo tırnaklarınızı çıkarın bu ne vicdansızlıktır babalar kucağına almadan anlamıyor baba olduğunu ama sen karnına düştüğü anda şevkat besliyorsun ne bilsin onlar anneliği kaybının acısını anlamazlar aklımız çıkıyo bizim karnımızdakine bişey olacak diye onlar hala hizmet beklesin Türk aile yapısındaki bu gelinler her şeyi yapsın ne varki tavrı çok sıkıntılı bişey bi 9 ay onlar hizmet görmeyiversinler ölmezler ama senin karnındaki can nasıl hesap verecekler acaba öbür tarafta ya insaf ya kanaman olmasa bile kızım sen kaç tane kaybettin demekki bişey var sen otur kalkma diyeceklerine yaptıklarına bak zihniyetleri çok fena ya yazık acayip sinirlendim şu anda
AyFa1608 Derya2209 eşine söyle konuşsun eşinde yapmıyorsa sen anlat uygun bir dille durumu. Riskliyim yatmam gerek vs gibisinden. Canım kusura bakma sorumu maruz gör ama 22 haftalık doğum yaptım demişsin o bebeği de mi kaybettin?
Derya2209 AyFa1608 konustum demin yemek yapmakta ne var diyip bagirdi cagirdi demedigini birakmadi. Nolcakmis cocukmu düscek yemek yapmayla dedi Gitti. Evet kaybettim canim
Nedime54 Derya2209 Allah eşine akıl fikir ihsan eylesin o zaman senin tırnaklarını çıkarman gerek çok üzgünüm böyle bişey yaşadığın için
AyFa1608 Derya2209 canım kusura bakma ama eşin çok cahilce düşünüyor. Allah korusun olacak oldu mu her türlü olur ama riskli gebelerde bazen 10 dk dan fazla ayakta da kalmayın diyolar. Sadece yemekle mi kalıyor sanki sofrayı indir kaldır getir götür bulaşıpıy o su bu su dünya iş. Yanlış anlamadysam kaynanaglle beraber oturuyorsun madem kayınbaban çok istiyor kaynanan yapsjny ne olcak yani gelinsin diye şart mı senden beklemeleri😏
Mrvinl 1anne2bebek__ ya boşverin iyi niyetin fazlası zarar ne hazır çorbası makarnası kadıncağız iki üç düşük biri de 22 haftalık doğurmuş ama yaşamamış ben burda kahroldum yemin ederim ya zıkkım yesinler onlar çok ayıp yaptıkları
Derya2209 Nedime54 okadar üzgünüm ki bende suan.. Gercekten.. En azindan haklisin iste bosver Ben yardim ederim sana deseydide yeterdi.. Ben babama nasil diyim gelmemi diyim dedi bagirdi cagirdi cocukmu düscek yemek yapmakta ne var dedi… Dedim onlar yapip getirsin. Seni beni yapiyor ailem yakinimda degil yani otobandan gelmesi gerek annem araba kullanamiyor otobanda hani anan Niye gelmiyor diyor. Annemin araba kullanmadigini bildigin Halde böyle laf etmesi soktayim suan. Kendi ailesine laf dedirtmemek icin okadar sacmaladiki.. Ama olsun diyecek birseyim yok nediyim
Nedime54 Derya2209 keşke seni üzeceğime kafamı kırarım deseydin be adam değdi mi baba dediğin adamın bığazından geçecek iki lokma için şu hamile kadını böyle üzmeye bi de sen de baba olacaksın yazık çok yazık ama anne babadan geçiyo canım biraz kaynananın gelip yapması gerek onun düşünmesi gerek anne babasından böyle bişey görmediği için nasıl davranması gerektiğini bilmiyor muhtemelen eşin de . Bana kalırsa Eşlerin önce anlaması gereken şey artık doğduğu aile değil kurduğu aile öncelikli olmalı doğduğun aileyi asla atamazsın ama kurduğun aileyi öncelikli tutmalısın rabbim tez zamanda seni rahatlatır inşallah