Kızlar merhaba,
Benim 40.haftam 17 Temmuz’da doluyor. Öncesinde de doğum yapabilirim sonuçta ama her halükarda yaz mevsimi oluyor. İlk çocuğum, daha önce ufak bebek görmedim bile diyebilirim 👼🏻 Yaz mevsimi diye yazlık, ince şeyler bakıyorum ama yenidoğan diye tulumları vs uzun kollu mu almak gerekiyor? Başlarda en çok neler lazım oluyor? Bu uzun-kısa kollu konusu kafamı çok karıştırdı. Sizler neler alıyorsunuz? Biraz yardımcı olur musunuz?🧚🏻♀️