Mihrimah18 Ipekgunes2 benim son iki gebeliğimde öyle oldu, doktor normal dedi dedi ama normalmdeğilmiş. İdrar venkültürüö temiz geliyordu ama vajinal enf varmıs. Haftanoz daha kücük. Mutlaka enfeksyn için kültür verin
Ipekgunes2 Mihrimah18 idrarıma yeni bakıldı ama dediğiniz gibi kültür de veriyim bi otururken bir sorun yok bebek büyüdüğü için mi böyle hissediyorum acaba
Ipekgunes2 Rmysbyzt akıntım normel ve beyaz, ayın ikisin de doktorum idrar da aldı temiz çıktı şeker yüklemesi yaptıklarında idrar da aldılar sonuçların iyi dedi doktor
-Meyra Ipekgunes2 bebeğin duruşuyla alakalı olabilir hatta ben bi ara resmen ayağını çıkartıcak gibi hissediyodum o kadar baskı hissi oluyordu doktorum gayet normal olduğunu söylemişti ters pozisyondaysa eğer ayakları baskı yapıyor olabilir