3kuzuAnnesiyim Sormuyacaktım dayanamadım kendım tahmınımı yaptım hatta emınım bakalım kaç kişi katılıyor bana:) Herkese tahmin yaptım hade es gecmeyin sıra bende:) 12+5 haftalık.
Bebekliannee 3kuzuAnnesiyim galiba siz test yapmişsiniz sonucu biliyorsunuz zaten . Yanlış hatirlamiyor isem.kendim gördüm cinsiyeti demiştiniz. Erkek mi
dorukkusumunannesi 3kuzuAnnesiyim banada bakar mısın benim belli sma metal etim hata sende tahmin etmiştin 😂😂😂
3kuzuAnnesiyim Sen butun gorma cınsıyet tahmını yaparsın sıra sana gelınce kımse bakmaz neyse kı döküğümüzğ dikebiliyoruz:)
meryemy kızlar nasıl cinsiyeti erkek veya kız diyorsunuz bence bunu bizim anlamamız tahmin etmemiz zor son zamanlarda bu başlık yığınla açılıyor!
3kuzuAnnesiyim meryemy kendım için bile tahmın ettım ultrasyondan doktor bakarken ona sordum suan cok kucuk dedı ama ben emınım:) onlar sadece o haftalarda soylemek istemiyorlar ama bariz belliydi:)