strong17 Herkese selam.. Öğretmenim, nöbette bağırdım sonrasında karnım ağrıdı. Benzer durum yaşayan var mı, endişelendim. (17+5 hafta)
aysenur-y1 strong17 Allah’ın izniyle bir şey olmaz ben de öğretmenim zaman zaman ben de bağırıyorum özellikle nöbette çok zorlanıyorum
2022bebeki strong17 İnşallah bir şey olmaz benim de kendimi tutamadıgim anlar oluyor öğrencilerime kasiklarima ağrı giriyordu. Yine de yormamaya çalışın kendinizi🤗
strong17 aysenur-y1 benim bugün kontrolüm de vardı doktoruma sordum, stresten mutlaka uzak duralım dedi. Stres hormonu salgılanınca bebek etkileniyormuş. Aklımızda olsun, o anlarda önceliğimizi bilelim :)
strong17 2022bebeki benim bugün kontrolüm de vardı doktoruma sordum, stresten mutlaka uzak duralım dedi. Stres hormonu salgılanınca bebek etkileniyormuş. Aklımızda olsun, o anlarda önceliğimizi bilelim :)
bebeklerimveben_ Ne olabilir mesala? Sadece kendinizi kastığınız için o an sancı girmiştir 7 kat bi korunma ile korunuyor korkmayın ben düştüğüm halde çok şükür olmamıştı 😇
bebeklerimveben_ strong17 belli ilk gebeliğiniz aklınıza bişey takılırsa özelden de yazabilirsiniz kızımda artık Prof olmuştum korkudan
strong17 bebeklerimveben_ evet ilk :) çok incesiniz, aklımda olacak. Sizin de evlatlarınızı size sağlıkla bağışlasın Allah ☺️🙏🏻
2022bebeki strong17 Stresli, kaygı içinde olan büyüyen bebikler de kolik bebek riski artiyor demişti bir de doktorum🥺 oy çok sabır annecim, ben şu an izindeyim 37. Haftamdayim size de sakinlik için de bir mesai diliyorum🙈
Zynppp_0999 Bizde 10. Haftadayız öğrendiğimizden beri karnımda hafif hafif hep bir ağrı var doktoruma söylüyorum korkma normal bir durum diyor inşallah güzel bir şekilde geçiçek. Korkma sende canım