Esraliiii Burada akrabamızın turizm şirketinde sigortam başladı çalısıyor görünüyorum e devletten baktım işe başladığım gün ocagın 6 sı şimdi bu sigorta gecerli mi özele gidebilir miyim yoksa süresi var mı bir el atın
birminnosannesi_ Esraliiii bildiğim kadarıyla süresi olmuyor normal çalışma gibi aynı sigorta yattıgı sürece devam eder benim bildiğim
asena0609 Esraliiii Mustehaklık provizyon sorgulama var e devlette oraya gir provizyon alabilir yazıyosa yararlanıyorsun sigortadan bazen 30 prim gününü beklemen gerekiyo benim olmadı mesela yararlanamıyorum
Esraliiii asena0609 işte evet bundan sordum bende 40 gün bekleyin demişti biri yakınımız başlamıştı sagolun bakıcam