ayseeray1 Merhaba,18+6 haftalık gebeyim, dün gece gripten dolayı hiç uyumadan,doktorum isterse serum alabilirsin dedi istersen ilaç yazalım dedi sizce ne yapmaliyim
Fatmarana ayseeray1 ben yaptırdım serum falan iyi geldi parol serum takılar buhar verdiler birde acil doktoru aksef 500 yazdı ha enfeksiyonum geçti en azından balgam attım baya şuan sadece burun akıntım kaldı birde kuru öksürük
Minikfasulye38 ayseeray1 ben de 18+2 haftalık gebeyim dün grip için doktora gittim parol, boğaz spreyi ve burun damlası yazdı. Daha kötü olursam antibiyotiğe başlatacağını ve Spreyleri bir haftadan fazla kullanmamam gerektiğini söyledi. Şu an Düne göre daha iyiyim, umarım hepimiz bir an önce iyileşiriz 🤦🏻♀️
Cey-cey Minikfasulye38 bende sirkeyle falan gargara yapıyorum bendede burun tıkanıklıgı var o zorluyor beni ya Zaten zor topluyodum nefesimi