Elifedikli Sevgili anneler doğuma son günler kaldı neler yapıyorsunuz doğuma hazırlık için egzersiz yapıyormusunuz veya yürüyüş , normal doğum mu olacaksınız biraz konuşalım …😍😍
2022bebeki Elifedikli Ayni kalan günümüz once Allah sonra bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle olacak doğum inşallah 🤗 Egzersiz yapiyorum, yürüyorum, squat yapıyorum, hurma yiyorum aktif kalmaya gayret ediyorum inşallah fayda sağlar
Dilara556 Elifedikli bende bugün çatı yaptı 38+5 bana da 1 cm açıklık var dedi yürüyüş yap ve perine masajı yap dedi
Sareceee Benimde son 18 hurma yemeğe başladım biraz geç oldu sanırım ama 😂 bel fıtığı var yürüyüş yapmak eziyet gibi geliyo bekliyoruz bakalım
Elifedikli Fundayakut 😄😄 evet yaa hiç kalkasım gelmiyor eşim evde olunca iş yapasım geliyor eşim gidince eriniyorum yatıyorum akşama kadar 😅
Elifedikli 2022bebeki ayy inşallah rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip eylesin bende yürüyüşe başladım yeni bir ,iki egzersiz yapıyorum geçen muayene de 1 cm açılma var dedı 😅😅 belkı tam haftasında sancıyla açılır diyorum bende 😊😊😊
2022bebeki Elifedikli Amin amin ay benim hiç açıklığım yok sancim da yok aşırı tedirginim kalkip bir set daha squat yapayım 🤣🙈 inşallah zamanında sağlıkla gelsin minnak🐣
Elifedikli 2022bebeki 😄😄 aynı durumdayız yalancı sancı da yok ,açılma da yok hareket ediyoruz ama pek faydası yok gibi 😂😂😂 hayırlısı olsun hepimizin
Lizbonn Elifedikli Bolbol aktif olmaya calısın bence egilip kalkın yer silin squat merdiven faydalı olacaktır :)
Elifedikli Lizbonn yer silerken top gibi yuvarlanasım geliyor 😂😂ama en faydalısı da o sanki bacaklar daha geniş açılıyor iyi oluyor 🥰
2022bebeki Elifedikli Hareket etmeyenlerin daha çok sancısı açılması haha🤣🙈 vücut nasıl bir şeyse tepki verkiyor. Hayırlısı olsun tabi ki🥰