Bende 16+4 deyim dün geceden beri sol tarafta ağrı var doktoryma yazdım kontrole gelin dedi ama ben ilçedeyim eşim izin alamadığı için gidemiyorun progeston kullanın ve bol sıvı tüketin dedi birde bolca dinlenme önerdi bnde çok tedirgin oluyorum ama inşallah bir sıkıntı olmaz