Busel bende aynı şekilde temmuz ayında kızamıkçık virüsü ile kaybettim. 15 gün sonra kızım döküntü verdi de öyle anladık kızamıkcikdan kaybettiğinizi. Başınız sağ olsun. Hastanelerde maske kullanın şuanda bende hamileyim özellikle kadın doğum ve çocuk polikliniklere çocuklarda geldiğinden bulaşıcı hastalıkların hamilelere bulasmasi ihtimal.insallah bir daha karsilasmayiz saglicakla dogruruz