Şubat sonu dogum var.1.cocugum ilkokula gidiyor.Aile apartmani ama kuru kalabaliklar..iyilik yapsalar yuzune vururlar bu zamana kadarda Hic iyiliklerini görmedim zaten..hemen dogunca Nasil getirip götürecegm diye dusunmeye basladm.Izin alsam okuldan geri kalir 1haftaya toparlanir miyim? Bir suru kafamda sorular Varmi ayni durumu yasayan?Akil verecek olan?