aybukemessr bı kere gıttım, takıplı oldugum ozel hastane kan ıstedı , devletde de yapıp getırebılırsın dedı , gıttıgımde muaynede etmek ıstedı ama ekranı kendısıne cevırmıs asla bebegı bıle gostermedı , kalp atışlarını da dınletmedı , hatta durumu hakkında bısey bıle demedı , ben sordum
bılemıyorum sızı curutmek ıstemıyorum ama daha gıtmem ben ınsanı ınsan yerne koymuyorlar