Canım benim, acını birebir 2 kere yaşamış biri olarak sana şunu söyleyebilirim ki , bunların hepsi bir sınav sabret en güzel günler gelecek bir gün hepimiz için, doktoruna gidip önerdiği tüm tahlilleri yaptır çünkü tekrar kalıcaksın gebe kalmaman için bir sebep yok hep olumlu şeyler düşün olumlu şeylere odaklan, psilolojik olarak iyi hissettiğin anda doktorunda öneriyorsa hemen denemeye başla , ben ilkinden sonra 1 yıl korundum.2ciden sonra 9 ay korundum ama daha mı erken deneseydim diyorum şimdi, sonrada diyorum ki Allah şimdi istemiş demekki yani günün sonunda herşey rabbim ne zaman isterse o zaman olucakla bitiyo. Şuan 16 haftalık hamileyim elbette zor günler olucak korkularla geçicek ama bir gün kucağımıza alınca bütün yaralarımıza merhem olucak bebişlerimiz, senin için ve bu acıyı yaşamış herkes için dualarım 🤲