benfe aynı ilacı kullanmıştım ama bana sol yumurtalığında kist var demişlerdi onun için kullanmıştım ama gıttiğim doktor alanında ıyı değildı başka bi doktora gittiğimde kist falan yok demiştı şimdıde 25 haftalık hamileyım herley gönlünüzce olsun inşallah