srnglcskn Kızlar oğlum 3933gram boyu cm olarak hatırlamıyorum ama 40+3 haftaya uyumlu dedi doktorum bende 11 kilo almışım bugüne kadar ☺️ Doğumdan sonra bu kilo kolay verilir mi sezaryende olsam. Sizler ne durumdasınız 😊
Annemommm srnglcskn emzirince ve abur cubura vakıt bulamayınca korkmayın gıdıyor hıcbırsey ypamadım emzırerek 20kg gıttı 80ile dogurdum 61e düştüm tekrar hamıleyım bu sefer cocuk pesınde kosmaktan daha az alacagım gıbı duruyor
2022bebeki srnglcskn Nasil beslendiginiz.onemli bence . Bazi arkadaslarim hamilelikte almadigini emzirmede aldi ama hep süt olsun diye tatlı yediklerinden🤣 bunlara takilmayip proteinden zengin beslenirseniz cabucak gider diye düşünüyorum
srnglcskn Mysmrt ay bende biraz kilolu hamile kaldım ondan daha fazla kilolu olmak istemiyorum 😂 zayıf olsaydım 20 kilo bile alsam düşünmezdim 😂
srnglcskn 2022bebeki ay bende ondan korkuyorum süt olsun diye yiyip yiyip daha çok kilo almaktan 😂 çok dikkat etmek lazım bencede 🫠
2022bebeki srnglcskn Uykusuzluk, emzirme, efor derken gider bence . Kuru meyvelerden falan faydalanalim inşallah abur cubur yerine. 8 kilo aldim ben de 10 ile kaptırsam gebelik dönemini tamamim🤣
Symaydin Maşallah bebisi ne yediniz içtiniz böyle ☺️bence normal bı kilo almışsın zaten doğumda 7,8kilosu gider bebeginn kilosu suyu bebeğin eşinin ağırlığı falan var içinde emzirirken de güzel kilo veriliyor yani verirsiniz korkmayin.
srnglcskn Symaydin bol bol süt içiyorum cici bebe yiyorum muz yiyorum haricinde normal besleniyorum 😂 bi anda aldı kiloyu 30 haftalarımdayken kilosu 2 hafta geride demişlerdi hatta baya korkmuştum 🥲
Symaydin srnglcskn masallah valla bende çok muz yiyorum da bu sefer de kabızlık derdi oluşuyor ☺️ bende 36+5 teyim 11 kilo aldım