Mavi25 Merhaba kızlar 24+2 yim sol tarafa yatamıyorum sağa yatınca daha rahatım gibi sanki sol tarafa yatınca karnım eziliyormuş gibi bunu yaşayan var mı
Deletedmom_33 Mavi25 ben her yöne yatıyordum bir sorun olmadı valla tamam zaten tek tarafıma sabaha kadar asla
berceste5155 Mavi25 ben de sağa yatınca daha rahat ediyordum bir şey olmadı çok şükür sağ salim kızımı kucağıma aldım
2022bebeki Mavi25 Sürekli ayni tarafa yatmak ne mümkün bacağım eziliyor gibi oluyot artik benim sürekli dönüyorum. Sırt üstü harici nasil rahat ediyorsam öyle yatiyorm ben
Rmysbyzt Mavi25 ya bende sağa yatınca saha rahatım gerçekten solda ağrım oluyor gibi bilmiyorum bi sağ bi sol yapıyorum gece😂
Mavi25 Deletedmom_33 doktor sol tarafa yat daha çok dedi bende deniyorum ama sanki zorlanıyormuşum gibi karnım eziliyor ağrı gibi ağrı hissediyorum sağda öyle değil sağa yattığım gibi hemen uyurum
Mavi25 Rmysbyzt aynen valla ama bebekte solda rahat ediyormuş o yüzden bende bi sağ bi sol sabahı getiriyorum sizin kaç haftalık