Mucizemiz15 Bende uyuz oldum karışım ilaç kullandım , sirke , çay ağacaı yağı , kükürt sabunu ve çay ağacı sabunu ile 1 haftada geçti gebe değildim ama o zaman rahatlıkla kullandım doktoruna danışıp sende kullanabilirsin çok etkili oluyor kaşınan yerlerime sirke ve çay ağacı yağı bastırdım.
Malesefki uyuz yuva yapıyor ve yumurtluyor bitti deyip bırakırsanız yumurtlayanlar yine gün yüzüne çıkıyor canım ben 1 haftada kurtuldum deyince şaşırıyorlar hatta eşime dahi geçmedi losyon kullandım ona evi arabayı her gün sildim hergün çamaşır suyu sirke ile evi paspas ettim yıkanmayan eşyaları çöp poşetine koyup 1 hafta ağzı kapalı beklettim,
Kıyafetlerimizi 60-90 derecede yıkattım
Doktorum bana gece kaşınmam arttığı için rahat uyuyayım diye kaşıntı hapı verdi aşırı derecede rahatlattı beni