Azad-hediye123 Mrb kızlar 9 haftalık hamileyim saçlarim beyaz ve boya yapamıyorum, muralımı çok bozuyor beyaz saç sizin bi öneriniz varmı
Zuzuu86 Azad-hediye123 Benim de öyle her ay muayene gidişimde doktora sorucam diye dıye haftaya doğuruyorum inşallah😂 her gitmemde unuttum yapcak bısey yok artık 🥰 bebısler sağlıkla gelsınlerde boyarız canım
1anne2bebek__ Azad-hediye123 benimde beyaz dipten komple beyazlamıyor fakat tel tel beyaz fazlaca. Organik boya baya pahalıydı. Benimde normal boyam vardı evde önceden almıştım. Bende rahatsız oluyordum.19. Haftadayım haftasonu boyadım valla. Balkon kapısını açtık ablam boyadı hemen. Saçım kısa. Maske taktım yüzüme 2 tane. Koku da gelmedi. Boya akarsa ağzıma girmesin diye Saçlarımı aşağı doğru atıp iyice yıkadım. İyice duruladım sonradan da normal duş aldım. 2-3 ay gider bu bi daha boyarım doğuma yakın napim🫠
Cnskose Azad-hediye123 valla canm benm baya beyazlıyor genetk ben baya takıntılıym dışarı çıkamam bile herkes bakıyomuş hibi gelir pskolojm çok bozuldu bi ara ara verdim sonra boyattım hatta 2 kere çevremdede boyatanlar var baya ne kadar doğru bilmiyorm ama😣🥴